EU SUNT ARAFAT

Da, eu sunt Arafat! Eu sunt umilit, batjocorit, insultat zilnic de prezenta acestor oameni in fruntea tarii! Eu sunt professor, eu sunt medic, eu sunt pompier, eu sunt BUGETARUL!!!

Cand le-am acordat increderea am crezut ca intram intr-un vis frumos, nu intr-un cosmar cu Freddy Krueger! Eu sunt Arafat! Sunt peste toate, OM! Ei…animale rapace, puse pe imbogatire, puse pe jaf si paguba. Sa iesim in strada, sa le strigam in fata dispretul ce mocnea in suflete de atata timp! Sa-i facem sa plece asa cum merita, avand coada intre picioare si rusinea in ochi…daca o mai au. Daca nu, asta este, dar sa plece sa nu-i mai vedem in viata noastra, sa nu le mai stim de soarta si nume.

Eu sunt Arafat! Eu, nestiutul, micul, nesemnificativul roman cu a carui soarta se joaca domnii guvernanti, cu al carui destin , in culmea nesimtirii, stramba , chiorul si hartia lor de toaleta, numitul premier , se distreaza in experiente bizare si nereusite.

Eu sunt Arafat! Asta ar trebui sa poarte in piept fiecare roman iesit sa lupte impotriva politicianismului de ultima speta. Sa ne dea afara si  pe noi : din sistem, din tara, din viata!!!

EU SUNT ARAFAT! Purtati asta in piept ca un semn de noblete, ca un semn ca sunteti OAMENI, verticali, demni, cu o coloana verticala neindoita!!!

 

EU SUNT ARAFAT! EU SUNT ARAFAT! EU SUNT ARAFAT! EU SUNT ARAFAT! EU SUNT ARAFAT!

Acesta ar trebui sa fie unul dintre sloganele ce ar trebui strigate in piata. Fara violenta, fara provocari, fara barbarisme !!! NOI SUNTEM OAMENI, NU EI!!!

Nu ei, nu cozile lor de topor, nu jandarmii ce si-au descalificat onoarea si uniforma, facandu-se pres in fata portocaliilor!

 

EU SUNT ARAFAT!

Posted on 15 Ianuarie 2012, in CevaDespreNoi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

