Intoarcerea acasa

Sunt peste 75 de ani de cand Romania nu mai are coloana vertebrala. Crescut in cea mai josnica si odioasa perioada a istoriei contemporane, m-am nascut cu deficienta de coloana. Invatat ca regalitatea este ceva rau si odios la scoala, hranit cu povestile despre bunicul meu , regalist si legionar, mort la Canal, am trait intre cele doua lumi fara ca sa ma pot decide. Pe cale de consecinta , rupt in doua. De cateva luni assist si particip la desteptarea Romaniei, la revenirea ei la normalitatea din care am fost scosi de regimul Basescu. Am vazut, tot atunci, cum majoritatea cereau intoarcerea Majestatii Sale. Si am inceput sa citesc, am inceput sa-mi amintesc ceea ce era rezidual in subconstient, am inceput sa judec. De-a lungul istoriei, majestatea, in orice forma ar fi fost ea, voievozi, domni, principi, regi, ne-a insotit si ne-a calauzit , ne-a vegheat coloana sa fie dreapta. Cu rare exceptii ( perioada fanariota si regimurile comunist si basist), majestatea este far pentru societatea romaneasca, este ceea ce spera romanii sa gaseasca. Ca Moise in desert ne invartim pe langa fiinta noastra, orbi sau orbiti la ceea ce suntem, la ceea ce ar trebui sa fim : REGALITATE! Si cum s-ar putea altfel , cand, asistam zilele acestea la vointa populara, vaduvita ( vaduvita, domnule Igas!), de sentimentele ei , vaduvita de democratie si de libertate. Ni s-a furat dreptul la viata, ni s-a furat dreptul la libera exprimare, acuma se ingradeste dreptul la exprimare internautica prin ACTA. Ne mai ramane, ce? Dreptul la revolta, dreptul de a aduce in atentia lumii ca Romania a capitulat in fata dictaturii. Dreptul de a aduce acasa ceea ce a ramas vertical in constiinta poporului roman: MAJESTATEA! Sunt peste 75 de ani de cand Casa Regala a Romaniei nu mai vegheaza asupra TARII! Si sa nu ne judece copiii nostrii de la care am luat tara cu imprumut si carora va trebui sa le-o dam intreaga si IN PICIOARE, nu in genunchi?!
Majestate , intorceti-va acasa! Tara va asteapta!

Posted on 5 Februarie 2012, in CevaDespreNoi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

