Vasi Baescu- Omul si liberalul

Cine este si de cand este Vasi Baescu?

Este un om simplu, realist și pragmatic! N-a fost dintotdeauna așa, deoarece primii 22 de ani i-a ”petrecut” în Iepoca de Aur, unde a primit și educația ”aleasă”, de element de nădejde al țării și continuator al luptei poporului muncitor împotriva clasei exploatatoare!
Revenirea sau trezirea la realitatea post decembristă a venit cu timpul, dar profesia de angajat la stat care nu permitea alinierea spre o doctrină sau formațiune politică, a întârziat oarecum momentul în care am putut arăta fără teamă cine sunt și ce vreau!
Din 2008, de când am obținut ”libertatea” de a-mi exprima opiniile public, am devenit VASILE Băescu, deoarece până atunci, dintr-o greșeală maternă a trebuit să-mi accept prenumele de Vasilică…(deh nume de mieluț)!!! Așa a vrut mama atunci în iulie 67, spunând că Vasile este prea serios și eu sunt doar …un copil!!! De parcă aș fi rămas copil toată viața!!! Să recunoaștem că ăsta nu era un nume de …bunic, iar timpul nu lucrează în favoarea noastră!!!
Odată cu schimbarea prenumelui s-a produs și implicarea mea activă în viața publică, participând la multe evenimente politice, culturale și umanitare!

Ce vrea Vasi Baescu?

NORMALITATE!!!
Cine nu-și dorește asta? Problema dpmdvd este dacă mulți înțeleg ce reprezintă asta?
Eu o percep așa! Fiecare are drepturi dar și obligații! Respectul pentru șef sau conducător, nu trebuie să reprezinte decât o recunoaștere a statutului respectivului/ei și nu o ”închinare” și o teamă ca în fața unui vătaf!!!
Realitățile de astăzi ne arată că am ajuns ca șefii (marea majoritate) să fie angajați sau numiți prin ”recomandări”, nu pe criterii de competență, aceștia manifestându-se ca pe propriile lor feude!!!
Îmi doresc de asemenea ca vocea noastră a celor care plătim taxe să fie auzită! Se pare că devenim ”eligibili” doar când sunt alegeri!

De ce monarhie?

Monarhie = PROGRES!
Avem și un banner al nostru prin care spunem asta mai nuanțat:
CAROL I , FERDINAND, CAROL II și MIHAI I = MONARHIE = PROGRES!
CEAUȘescu, ILIescu, CONSTANTINescu, BĂSescu = republică = FALIMENT!
Avem exemplele țărilor europene cu monarhii vechi, în care nivelul mediu de trai al populației este cu mult peste media celorlalte țări!
Și mai este ceva! România a devenit stat civilizat și modern, fiind recunoscut ca un veritabil leader de putere al sud-estului Europei, sub conducerea regilor CAROL I , FERDINAND, CAROL II și MIHAI I!

Membru al vreunui partid?

Da = PNL din 2009!
Singurul partid care doctrinar acționează pentru progresul societății și libertății individului!
România a devenit recunoscută ca stat puternic, sub marea guvernare liberală a lui Ion C. Brătianu și a devenit MARE sub Ionel I.C.Brătianu!

Va considerati un „lider” al Pietii Universitatii?

Niciodată nu m-am considerat un leader, deși nu puține au fost situațiile în care am fost considerat de alții. Tot ceeea ce fac în Piața Universității, fac alături de ceilalți participanți!
Nu am aură de ”Crăciun” sau de ”Locotenent răzvrătit”!

Care sunt lucrurile si care sunt oamenii de care se teme Vasi Baescu?

Nu-mi plac și detest elementele vestimentare extravagante, cerceii și ”belciugele” în exces, precum și tatuajele de tot felul! Nu-mi plac cei/cele care au superstiții, ghidându-și viața după ”semne” ale astrelor sau ale sorții! Există o vorbă românească veche” Ce ți-e scris în frunte ți-e pus!” Nu avem puterea de a ne opune destinului, dar avem obligația de a fi OAMENI (de calitate)! Până și îndemnul biblic al Mântuitorului Iisus Hristos ne îndeamnă la asta: ”Fiți desăvârșiți, precum și Tatăl vostru Cel din Ceruri este!”
Nu accept în anturajul meu persoane false, care se pretind a fi ceea ce nu sunt! Apreciez foarte mult calitatea umană nu funcția vremelnică pe care o ocupă unul sau altul! Nu-mi plac impostura și fățărnicia!

Parafrazand-o pe Virginia Wolf : cui ar trebui sa-i fie frica de Vasi Baescu?

Tuturora celor care se cred ”valori” și sunt de fapt ”surogate”…!!! Am capacitatea de a- i identifica foarte repede pe cei care încearcă să inducă în eroare auditoriul cu promisiuni false!

Cum v-a venit ideea cu „scena balconului” din Parlament?

Foarte simplu!
De 54 de zile manifestăm în Piața Universității și nimeni nu ne aude!
Am aflat că miercuri 7 martie, președintele urmează să se adreseze Plenului Reunit al Parlamentului, moment în care am hotărât că este (poate) singurul moment în care-l putem întâlni pe omul cel mai contestat din România în acest moment!
Ne-am pregătit pentru asta, obținând luni 5 martie, aprobarea de a putea participa la ședința de Plen de la Secretarul General al Camerei Deputaților!
Menționez că pe cererea aprobată, Secretarul General a făcut o notă prin care atrăgea atenția celor de la Serviciul de Pază, să fie atenți asupra grupului nostru! De ce???

Ati prefera niste prieteni care sa va critice sau niste prieteni care sa va aprobe non-stop?

Mă onorează laudele dar criticile mă mobilizează!
Accept cu drag critici din parte colegilor și prietenilor, deoarece consider că ei mă cunosc cel mai bine! Ori dacă o observație sau critică vine de la un adversar, ce rost are??? Ăsta oricum te urăște!!!

Ce intrebare ar pune Vasi Baescu, omul, lui Vasi Baescu, protestatarul?

Omule, cât mai protestezi în Piață?
Până când singura mea revendicare se va împlini! Demisia prședintelui Traian Băsescu!

Va multumesc pentru amabilitate si sper sa ne vedem intr-un oarecare viitor.

Posted on 8 Martie 2012, in Interviuri. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Frate Vasile,as dori sa-ti trag,
    Un pumn de ceai,de ti-ar mai fi pe plac!
    Fratele Vasile Ascetul din Mizil.

Lasă un răspuns

