Oana Biriboiu – Cu sufletul cat toata Oltenia

Cine este si cine vrea sa fie Oana Biriboiu?

De profesie economist, de convingere liberala, caut sa fiu ceea ce sunt, fara falsitati si poze inutile. Cine vreau sa fiu ? Tot ce mi-am propus sa fiu prin propriile puteri, fara ajutor de la altii.

Ce poti spune despre politicianul Oana Biriboiu?

Politicianul Oana Biriboiu nu se poate desparti de omul Oana Biriboiu. O alta “fateta” a personalitatii mele. Caut sa fiu cinstita cu oamenii, fiind astfel cinstita cu mine. Una fara alta nu se poate, iar in politica, a nu mintii oamenii e lucru de capatai.

Care crezi ca sunt avantajele si dezavantajele de a fi femeie in politica?
Eu reprezint un partid liberal, care de mult timp a dovedit prin locurile pe listele electorale egalitatea dintre femei si barbati in politica.

Ce poti aduce nou in politica liberala din Mehedinti?

Noutati…nu stiu ce noutati ar fi de adus…politica liberala in Mehedinti este facuta bine….

Care este motivul pentru care te-ai implicat in politica?

Imi doresc o cariera politica, NU un serviciu de patru ani, ceea ce inseamna ca scopul meu principal este sa demonstrez ca votul de incredere al cetatenilor este exclusiv servirii intereselor cetatenesti,

Unde te vezi,personal si politic, peste, sa zicem, cinci ani?

Unde altundeva decat in PNL , unde altundeva decat in Romania. Nu ma caracterizeaza “traseismul” , nu caut functii si onoruri personale, caut sa fiu eu : Oana Biriboiu, femeie de afaceri , politician si mai ales OM.

Care este cel mai mare succes politic al Oanei Biriboiu?

Faptul ca sunt pe un loc eligibil pe listele Consiliului Judetean , ca voi putea ajuta oamenii din circumscriptia mea. Succesul in politica este la fel de efemer ca si succesul oriunde…personal, nu-mi ramane decat “gustul” unei munci bine facute, duse la capat cu responsabilitate si mai ales cu decenta.

Daca ar fi sa te vezi la fata cu Dumnezeu ce i-ai cere?

Nu stiu…uite, nu mi-am pus deloc problema…cred ca i-as cere sanatate, personala , pentru cei apropiati mie, pentru oamenii din Romania. Si i-as mai cere sa nu mai dea romanului mintea a de pe urma…sa ne dea putere sa judecam, sa masuram si apoi sa taiem.

Care ar fi motivul pentru care ai renunta la politica?

Iesirea mea din politica ar deveni posibila doar in momentul in care as deveni o persoana santajabila sau o marioneta a clasei politice. Politica este pentru cetateni, nu pentru interese proprii…Asta nu a inteles-o actuala clasa politica aflata la guvernare.

Posted on 1 Aprilie 2012, in Interviuri. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. mihaela tutunaru

    bravo oana!!!! felicitari pt tot ceea ce faci si mult succes in continuare iti dorim!

  2. ionelia bunea

    FELICITARI!!!!!!!!!!! MULT SUCCES SI NOROC IN TOT CE-TI PROPUNI SA FACI BAFTA MULT!!!

Lasă un răspuns

