Eu sunt! Tu cine ești?

Eu sunt profesor, medic, funcționar public, inginer, muncitor bugetar. Tu cine ești? Oare ești acela ce mi-a tăiat salariul și mi-a îngropat visele, speranțele, bucuriile? Sunt un bugetar care-și vede de treaba lui , făcându-și datoria indiferent de vreme și vremuri, sunt acela pe care se rezeamă statul. Tu cine ești? Să fi acela ce-mi vrea votul, ce-mi cerșește încrederea după ce mi-a ucis-o? Eu sunt un pensionar! Am muncit o viață ca să dau viață acestei țări, ca s-o ridic după un război și o ocupație bolșevică, care mi-am distrus sănătatea numai pentru ca tu să-ți bati joc de mine. Tu cine ești? Ești acela ce mi-a luat demnitatea ultimelor zile, ce mi-a furat decența apusului obligându-mă, ca ultime instanțe, să ma înjosesc la ușile bisericilor, la colț de stradă, sau, mai rău, să-mi curm singur amarul ce mă ingropa încet și sigur? Să fi tu acela care-mi vrea votul, vrând, în continuare să mă spolieze de un drept câștigat după ani de muncă? Eu sunt un mic îtreprinzător! Nu am dormit nopțile, nu am stat zilele ca să asigur un viitor familiei. Poate că mi-am amanetat casa la bănci, poate am jucat la ruleta hazardului soarta copiilor mei. Pe lângă mine sunt angajații mei cărora mă chinui să le asigur salariile. Tu cine ești? Să fi acela ce m-a îngropat în biruri și taxe, cel ce mi-a ridicat TVA-ul și m-a obligat la chinuri pentru a supraviețui? Oare ești acela ce, după atâtea lucruri întâmplate îmi vrea votul ca să mă îngroape tot mai mult, nefăcând parte din clientela ta, uitând că eu, micul întreprinzător duc în spate economia acestei țări! Sunt un copil aflat la primul vot din viața lui, considerat speranța și viitorul acestei țări. Oare? Când mă îndemni să plec din țară, când mă obligi să nu mă uit înapoi, ce pot crede? Am viața înainte, am speranțe, am vise! Tu cine ești? Ești cumva cel ce vrea să mă distrugă, cel ce vrea să mă dezrădăcineze, mă alungă din țară si-mi vrea votul? Cât tupeu poți să ai? Sunt un oarecare ce muncește în sectorul privat. Sunt nevoit să muncesc și 12 ore pe zi pentru ca să asigur o viață familiei mele. Dar, ce viată? Ce viată pot avea silindu-mă să iau drumul străinătății când aș putea să muncesc aici, în țara mea? Tu cine ești? Să fi, oare, acela ce mi-a tăiat mijloacele de existență și acum îmi vrea votul? Să fi acela ce vrea să mă facă să-mi pară rau că sunt român? Sunt un român oarecare, nu vreau decât să trăiesc decent în România mea, sunt un simplu român care vrea demnitate, cinste, onoare! Tu cine ești? Ești cumva acela ce a terfelit aceste cuvinte, târându-le în derizoriu, în batjocură și în nimicul absolut? Ești cumva acela din cauza căruia străinătatea își bate joc de țară? Ești cel ce vrea votul tuturora ca să poți continua cu jaful și necinstea? Domnule portocaliu vopsit, ca un lup în blană de oaie, în alte culori care să-ți acopere rușinea și nesimțirea, presupunând că la mai posezi, pe tine te întreb. Tu ești acela ce te vrei votat?

Posted on 24 Mai 2012, in CevaDespreNoi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

