Adriana Badanoiu-Motivatia tineretii

Cristi Isop : Doamnă Adriana Bădănoiu, sunteți vicepreședinte PNL Mehedinți la o vârstă la care alții de abia debutează in politică. Cum priviți lucrurile din această perspectivă?
Adriana Bădănoiu : Tinerețea mă ajută în relațiile cu oamenii, mă motivează să mă implic foarte mult în mersul înainte al județului, fiind conștientă ca doar alături de oamenii Mehedințiului mă pot regasi cu adevărat. În calitatea mea de consilier județean am susținut toate proiectele care vizeaza bunăstarea locuitorilor județului, cred într-o politică corectă pentru cetațeni și , desigur, împreună cu cetațenii.
Cristi Isop : Ce le propuneți locuitorilor județului în perspectivă?
Adriana Badanoiu : Fiind tânară, îmi voi dedica energia pentru a sprijini tinerii județului , voi încerca cât îmi va sta în puteri să arăt că tinerii pot construi ceva viabil și valabil, bazându-mă, totodată, pe sprijinul consilierilor cu experiență.
Cristi Isop: Cum a-ti privit alegerile din iunie, din perspectiva schimbărilor petrecute în România?
Adriana Badanoiu : Alegerile s-au desfasurat în mod corect și civilizat , fără a insulta alegătorii cu mită electorală așa cum, din păcate, au procedat cei ce au condus , până mai ieri, județul. Alegătorii Mehedințiului merită proiecte durabile, consistente, nu de promisiuni și păcăleli , așa cum au făcut cei din guvernarea trecută.
Cristi Isop: Credeți că veți reuși să implementați tot ce v-ați propus?
Adriana Badanoiu : Desigur! Până la urmă , lupt pentru județul nostru, lupt pentru a asigura certitudini locuitorilor , iar reușita mea depinde de reușita noastră, a tuturor. Vom reuși prin noi înșine, iar dacă ne-a stat în putere să schimbăm fosta guvernare, ne va sta în putere să ducem la capăt tot ce ne-am propus. Creearea locurilor de muncă , prioritate absolută a județului, prin demararea unui parc industrial care să absoarbă forța de muncă existentă, investiții concrete și , mai ales, corecte, sprijinirea tuturor inițiativelor ce pot aduce prosperitatea visată și sperată în Mehedinți, iată ce propun și pentru ce lupt!

Posted on 24 Iunie 2012, in Interviuri. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

