Ce nevoie avem de ?

Avem nevoie de o Uniune Europeana puternica, cinstita, verticala. Avem nevoie de tarile occidentale si de vecinii nostri. Se poate spune si asa…Sau , se poate spune : avem nevoie de “diktat”-ul Angelei Merkel numai si numai pentru a-si pastra “Boc”-ul personal , recte infractorul de drept comun Basescu D. Traian ? Avem nevoie de Barroso sau de „feldwebelul” ala din Bundestag care “latra” impotriva a 7, 4 milioane de romani? Avem nevoie de asa ceva? NU!!! Atunci? Atunci ar trebui reconsiderate pozitiile de pe care sa discutam cu U.E. Atunci ar trebui sa-l imitam pe Nikita Hrusciov si pantoful lui la ONU. Nu are nimeni dreptul sa-si bata joc de romani, nu are nimeni dreptul sa-si rada de aceasta tara, de o mica tara, stavila, candva, mahomedanizarii Europei. Zau…Pana cand? Sau, mai avem nevoie de o Uniune Europeana care sa ne dicteze ce , cum, in ce fel? Dati-mi voie sa apreciez Europa lui Kant, Heiddeger, Mozart, Chopin, Mallarme, Theackeray, Bacon si altii. Dati-mi voie sa zic ca frau Merkel , prin atitudinea sa, a scuipat pe cultura europeana, a batjocorit secole de creatie si nemurire. Dati-mi voie sa ma indoiesc de acea Europa care se comporta ca o Inalta Poarta, care se dedulceste la lingavelile absurde si temenelele gretoase ale unor avortoni ce au vandut tara pe nimic si contra a 30 de arginti.Din nou intreb : atunci? Ce nevoie avem de aceasta Europa? Ce nevoie sado-masochista ne impinge sa avem fruntile in tarana si dosurile in aerul ce duhneste a vanzare, a nerusinare si a bataie de joc? Si totusi…avem nevoie de o Europa curata, avem nevoie de o Europa care sa aplice ceea ce predica, avem nevoie de Europa, ASA CUM, EUROPA ARE NEVOIE DE NOI!!! Si totusi…personal, am nevoie de Europa doamnei Liliane Michels, de Europa Danei Codres, de Europa lui Shihan Georg Nicolau, de Europa “fratelui meu de suflet si de Shito-Ryu”, Cristian Albert, de Europa Majestatii Sale REGELE, de Europa lui Sorin Delaskela, de Europa tuturor acelora care se simt europeni, dar poarta in suflet tricolorul. NU AM NEVOIE de Angela Merkel, nu am nevoie de nevolnicii ce se ascund in spatele unor stambatati, nu am nevoie de italienii ce au refuzat o inima unui roman, uitand, ei, italienii cat ne sunt de indatorati ( apropos, se mai stie ceva de tezaurul dacic jefuit de la Sarmizegetuza?) , uitand ca in primul razboi mondial am intrat in foc ca sa slabim presiunea si de pe Italia. Ce usor se uita…Am nevoie de o asemenea Europa? Am nevoie sa fiu umilit si injosit doar pe seama apartenentei la un popor ? Nu cred, nu vreau , nu pot. Mantuiti-ma de euroscepticism!!! Puteti?!

Posted on 24 August 2012, in CevaDespreNoi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

