Daniel Cîrjan- Scăpăm de rele moravuri şi năravuri

Dani Cirjan2

Ca să intrăm abrupt în probleme, ce s-a întamplat în 31.052013?
Ca să răspund la fel de abrupt, s-a întâmplat că anumite cercuri de interese , rău-voitoare Severinului şi locuitorilor lui şi bine-voitoare intereselor proprii, m-au schimbat absolut ILEGAL din funcţia de viceprimar al oraşului.

Aceste grupuri de interese, sus-menţionate, au căutat noduri în papură, noduri ce nu existau?
Categoric, da. M-am opus, mă opun şi mă voi opune tuturor maşinaţiunilor ce fac sau vor face rău oraşului nostru. Este o înfrângere temporară, mă voi întoarce, sunt sigur de asta şi, ca întotdeauna, voi avea legea în suflet şi în mână.

Cum se poate întoarce o nedreptate?
Am făcut demersurile necesare la nivelul central al USL, am cerut mediere, socotesc că moravurile şi năravurile trebuiesc îndreptate spre binele nostru. Scăpăm de rele moravuri şi năravuri, rele moravuri şi năravuri moştenite şi perpetuate de 23 de ani încoace. Trebuie să ne lepădăm de ele, alta şansă România şi Drobeta Turnu Severin nu au.

Sunt legate aceste grupuri de interese de anumite formaţiuni politice?
Iarăşi, categoric da! Este păcat, este trist cum se lasă manipulaţi unii de către oameni ce nu mai au de a face cu partidul din care fac parte, care au fost excluşi. Momentan regândim poziţionarea noastră în cadrul majorităţii din C.L. Drobeta Turnu Severin. Asta nu înseamnă că, aşa cum doresc unii, vom rupe USL. Am precizat deja că am cerut medierea USL la nivel central.

Ce se poate spera de la această mediere?
Revenirea la starea de normalitate, revenirea la situaţia anterioară lui 31.05.2013. Eu nu alerg după funcţii, nu caut onoruri deşarte, caut să-mi fac datoria faţă de cetăţenii care m-au ales şi care şi-au investit încrederea şi speranţele în mine.

În caz că nu se va obţine satisfacţia reparaţiei, ce se va întâmpla?
Eu sper să se întâmple. În orice caz, aşa cum am spus, nu fac târg de funcţii, nu-mi vând conştiinţa la talciocul politic, nu mă interesează funcţia de viceprimar decât în sensul ajutorării comunităţii din care fac parte. Asta vreau, asta caut de când am intrat în politică, asta sper. Sper ca, odată pentru totdeauna, să putem scăpa de MORAVURI DĂUNĂTOARE şi NĂRAVURI.

Posted on 8 Iunie 2013, in CevaDespreNoi, Interviuri. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Optimismul tau (si al virstei tale) imi place, ma face sa-mi doresc sa gresesc eu in aprecieri !
    Optimismul meu( si speranta) este legat de generatia voastra , din care apar tineri curajosi si entuziasti, inteligenti si scoliti , dornici sa schimbe/modernizeze o societate bolnava.
    Mult succes ,ma rog sa izbutiti!

Lasă un răspuns

