Noi, nu…

Noi nu suntem aduşi de erorile istoriei în politica românească. Noi, nu…
Noi nu suntem produsul scandalurilor şi maşinaţiunilor de tip balcanic. Noi, nu…
Noi nu suntem decât cei ce am clădit statul modern român, nu statul de drept comun bolşevic. Noi, nu…
Noi nu suntem decât cei ce au suferit prigoane, siluiri fizice şi morale, morţi crâncene în puşcăriile comuniste. Noi nu am stat în puf, nu suntem „foşti” sau “fii de foşti”. Noi, nu…
Noi nu suntem decât cei ce am lăsat, după 1989, ăn Piaţa Universităţii, printre alţii, sânge, visuri, idealuri. Noi nu suntem cei ce am ordonat hoardelor de miliţieni şi mineri împrăştierea brutală, sângeroasă, a celor ce credeau în dreptate, adevăr, frumos. Noi, nu…
Noi nu am trădat idealul României, a Regatului României, a normalităţii, speranţei şi dreptăţii. Noi, nu…
Noi nu încercăm să ne pretindem drept alţii, nu încercăm manevre dolosive, nu vrem să prostim electoratul cu diferite sigle, sigle preluate cu copy-paste de oriunde. Noi, nu…
Noi nu căutăm să afişăm zâmbete de circumstanţă, înfigând cuţitul în spatele aliaţilor. Noi, nu…
Noi nu sperăm decât să readucem cinstea, bunăstarea, frumosul şi adevărul. Spre deosebire de alţii, noi nu clamăm toate astea în van, doar se vor prinde nişte locuri şi posturi călduţe, spre rumegare placidă. Noi, nu…
Noi nu folosim oamenii spre atingerea scopurilor , aruncându-i ca pe zdrenţe, după folosire. Noi, nu…
Noi nu suntem ceea ce sunt alţii, mult prea mulţi, noi nu suntem învăţaţi cu nemunca, necinstea, nesimţirea şi jaful, nu suntem puşi pe căpătuială şi jaf. Noi, nu…
De ce?!? Fiindcă noi suntem PARTIDUL NAŢIONAL LIBERAL!!!
Noi, nu…Nu suntem plamblicari, sforari, mânuitori de destine şi nu am jucat la masa de joc, nu am vândut o ţară la talciocul istoriei. Noi, nu…
Noi nu suntem aceia ce au prigonit Casa Regală a României, cei ce au interzis întoarcerea acasă a suveranului legitim , a celui ce reprezintă verticalitatea şi moralitatea poporului ăstuia, crucificat pentru interesele altora. Noi, nu…
Noi nu am căutat să minţim, nu am căutat să răsturnăm normalitatea, nu am căutat să defăimăm ce este bun şi la locul lui. Noi, nu…
De ce?!? Fiindcă noi suntem PARTIDUL NAŢIONAL LIBERAL!!!
Aşa să ne ajute Dumnezeu!!!

Posted on 19 Februarie 2014, in CevaDespreNoi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

