Ionut Micu-„Nu sunt noaptea Superman si ziua Clark Kent”

Ionu Micu

Cine este Ionut Micu, cand nu „maltatreaza” tobele?
Adica in timpul liber 🙂 Pentru ca tobele au devenit din pasiune un job, in timpul liber incerc sa ma relaxez si sa fac ce imi place mai mult. Merg la pescuit, ies la bere cu prietenii.

Foarte putini stiu despre „calatoria” ta in Artele Martiale. Care au fost inceputurile, care a fost parcursul, care au fost rezultatele sportivului Ionut Micu?
Am inceput in 1991 cursurile de shotokan sub indrumarea lui Sensei Laurentiu Vrajitoru. In 1994 am participat la un stagiu de pregatire, organizat de acesta, sub conducerea Sensei Vasile Manea. In urma acestui stagiu, am dat examenul pentru centura verde 3KYU. In acelasi an, 1994, am participat la un alt stagiu de pregatire organizat tot de Sensei Laurentiu Vrajitoru, unde am obtint centura albastra 2KYU. In urmatorul an, 1995, am schimbat sala si am inceput sa lucrez sub indrumarea Sensei Ovidiu Plosnita. Dupa cativa ani de pregatire cu acest Sensei, in anul 1997 am dat examenul pentru centura maron 1 KYU. In anul 1998, am participat la Campionatul National de Shotokan, la sala Lucian Grigorescu din Bucureşti, unde am castigat locul III pe echipe la kumite , dupa ce am reusit sa trecem de faza zonala. Din echipa noastra mai faceau parte si Dorin Pascalau, Romica si Florin, din pacate nu imi mai aduc aminte numele lor, dar pe care i-am intalnit la un concert Phoenix, ei lucrand in cadrul jandarmeriei Constata. In cadrul acestui Campionat, am dat si examenul pentru centura neagra 1 DAN cu regretatul Sensei Dan Stuparu. Aceasta a fost prima competitie oficiala, serioasa si ultima, din pacate. Daca tot m-ai facut sa caut prin amintiri, tin sa-i multumesc si acum primului meu Sensei, Laurentiu Vrajitoru, care si-a lasat amprenta asupra caracterului meu. Surprinzator, curios chiar, in ziua in care am imbracat chimonoul pentru o sedinta foto, l-am intalnit pe Sensei Vrajitoru dupa multi, multi ani. Sa fie un semn? Sa fie doar o intamplare? Inca sunt uimit si emotionat de aceasta intalnire neasteptata.

Ce kata executai in mod deosebit? Ce iti mai aduci aminte?
Imi placeau foarte mult BASSAI DAI si JION. Sincer, imi aduc aminte foarte putine elemente acum, deoarece din 1999 nu am mai practicat, dedicandu-ma in totalitate tobelor.

Nu te intreb despre proiectele de viitor. Te intreb cum iti vezi viitorul?
Ma vad colonizand Marte cu doua antene pe cap, facand contrabanda cu apa. Acum sincer vorbind, noi nu stim ce vom face peste o saptamana, traim in secolul vitezei si asta ne da totul peste cap.

Ce ti-a venit sa „bati” tobele? Cum ai descoperit pasiunea care a devenit o profesie?
Pasiunea am avut-o de mic. Iar povestea mea o gasesti pe http://www.ionutmicu.ro

Ce l-ar intreba Ionut Micu, omul, pe Ionut Micu, vedeta?
Cam greu cu asta pentru ca eu nu prea ma dedublez, eu sunt eu si atat. Nu sunt noaptea Superman si ziua Clark Kent, ci sunt Ionut Micu 24 din 24.

Daca ai fi in fata lui Dumnezeu, ce ai cere, ce ai intreba?
Daca as fi acolo, nu prea as mai cere nimic pentru ca as fi mort, end of story. Daca tu vorbesti cu Dumnezeu este in regula, daca Dumnezeu vorbeste cu tine inseamna ca nu e in regula.

Ce vrei sa ma intrebi pe mine?
Tu mai practici? Ce crezi tu, chiar exista Mos Craciun? 🙂
Practic, dar mai sporadic decat as fi vrut. Mos Craciun…eu sper ca exista. Cred in masura in care vreau sa scot copilul din mine.

Arigato gozaimashita, Ionut-san! 🙂

Posted on 24 Februarie 2014, in Interviuri. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

